Траса

Роздоріжжя, на якому заплановано старт:

Попередній трек траси змагань:

Більш докладно карту можно переглянути за цією адресою.

Детально трасу опишуть наші гінці, на тижні буде заїзд з оператором для промо-відео.
Коротко: Любителі та Еліта-дівчата - довжина круга 4150-4200 метрів, набір висоти уточнюєтся, біля 100 метрів.
Еліта - відрізняється від любительської одним дуже ригатєльним підйомом, кружок дачами та спуск знов на любительську трасу. Довжина круга - біля 4600 метрів. Набір висоти - метрів 130.
Покриття - 100% грунт/пісок/лісові тропи. 50% траси прокладено цілиною - була кропива 2 метра заввишки і немає її тепер.
Технічні елементи: підйом зі старту, майже кілометр розмитою пісчано-грунтовою дорогою, куча варіантів улетіти у вимоїни, набір загальний 30 метрів, вкупі з рівними ділянками градіент до 7-9%.
Далі спуск зарослою грунтовкою і поворот до лісу. І пішла 100% безлюдна до цього часу земля. Петляюча стежка із горбками, торчками, стрьомними зигзагами (поворот ліворуч на 160°, різко вниз метри полтора-два і поворот праворуч на 140°, знов два метри і знов наліво-вниз на 160°, типу якось так), різкі спуски, технічно и фізично складні підйоми - все це присутне. Кропиву ми геть усю викосили, гілки обрубали, народ абсолютно не ходить. Ну, як на суб'єктивний погляд - траса в міру складна, в міру сцикотна та в міру весела.
Екстраординарний елітний підйом має такий градіент, що був затверджений лише після того, як двоє наших "елітників" його проїхали не злазячи, що виглядало доволі фантастичним.
Пізніше ще будуть звіти про трасу від елітних хлопчиків та дівчат, вони краще знають, на що звертати увагу.
Час круга еліти - 13:40-15:00, любителів - 13:30-14:00. Тестували, відповідно, наші "еліта" та "любителі".

Звіт про трасу.
Старт на піщаному майданчику, на польовій дорозі.
Зі старту підйом по правій стороні по вибоїнах і промоїнах. По лівій, вона більш гладка, буде зворотний курс на фініш. Через 1000 м від старту перехрестя польових доріг, на ньому поворот на 90° праворуч. Далі до лісу, близько 250 метрів спуск зі змінним градієнтом і різкий з'їзд у ліс, з поворотом на 110°. Далі шлях по кочках у канаві між дамбами, втім, далі скрізь будуть кочки, вельми противні і недоречні. Через метрів 150 вискакуємо з канави і потрапляємо в молоду соснову посадку, де одразу ж потрібно пройти технічно-садистський зигзаг, без участі сосен, якщо вийде, із заносами, в ідеалі.
Далі по траверсу канави  з'їхати (знову 90°) на перемичку між дамбами, з неї, знову ж таки 90°, і на паралельну дамбу, яка далі йде петлею. По ній, знов кочки, далі метрів 100, до петлі. З петлі крутий з'їзд з дамби у відріг. Різко наліво, а далі любителі знову наліво, а еліта просто вгору по схилу в соснову посадку. Градієнт не менше 15%, довжина близько 30 метрів.
Любителі в цей час об'їжджають ту саму петлю дамби низом і через метрів 30 від спуску заїзд на неї ж по траверсу із негативним ухилом. Далі любителі просто по дамбі, петляючи разом з нею метрів 200, і за правим віражем дамби через кілька метрів спуск з неї на стежку, з розворотом на 180°. Там до них приєднується еліта і до фінішу загальний трек.
Еліта, в цей час, закінчивши смачненький підйомчик в сосновій посадці, виїжджає за траверсу біля 5 метрів на стежку до дач та до них близько 150 метрів. Далі виїжджаємо на грунтівку, наліво 90°, 150 м по дачах, знову наліво 90° вздовж лісу 250 м до горіха, де через кропиву по стежці в ліс і наліво узвіз 100-150 м до змички з аматорами.
З цього місця крутий звивистий спуск, метрів 15 в балку, а там крутий підйом по старій глинистій грунтовці з градієнтом 15%, 20 м. На підйомі лежать впали сосни, але вони не заважають, вже. Виїжджаємо на галявину і направо піднімаємося метрів 30, там місце, де ми перший раз в'їжджали в ліс. Ми ж зараз звертаємо вправо в ліс, де знову даунхіл між сосен, але вже не такий садистський і веселіший. Порядку 20 м, правіше. Далі на дамбочку, на галявину, з неї, правіше, дорога на колгоспне поле. Від поляни до поля метрів 150, до краю лісу, поворот на 100° і підйом по ріллі, що дбайливо переорюють вже два рази, за час наших там робіт. Через 100 метрів рілля закінчується, починається грунтової трав'яний підйом на польову дорогу метрів 300, градієнт усього підйому від виїзду з лісу ок 7%. Виїхавши на дорогу, по ній наліво на фініш, порядку 1400 м, дотримуючись правил правостороннього руху на зустрічній ділянці.