1. Мета проведення
Змагання проводяться з метою популяризації мультиспорту,велоспорту, спортивного туризму, спортивного орієнтування та здорового способу життя, виховання екологічної культури і навиків безпечної поведінки в екстремальних ситуаціях.
2. Організатори
Cпортивний клуб «Адреналін»
3. Строки, місце проведення
Строки проведення перегонів: 25-26 вересня 2009 року. Старт команд о 0:00.
Місце: район сіл Гаразджа, Воротнів, Лище та околиць м.Луцьк.
Пункт старту та фінішу буде оголошений згодом.
4. Програма перегонів
Перегони проводяться з врахуванням ”Правил проведення пригодницьких перегонів в Україні", прийнятих Українською Асоціацією організаторів пригодницьких перегонів. Оргкомітет залишає за собою право вносити зміни в дане Положення.
Перегони включають в себе наступні дисципліни: спортивне орієнтування,трекінг,велосипед,веслування на байдарках або саморобних плавзасобах,закріплені мотузки.
Контрольний час проходження дистанції 24 години.
Загальна протяжність дистанції близько 100 км, з них близько 80 км на велосипеді і близько 20 км пішки.
Схема дистанції і точна протяжність всіх етапів будуть оголошена 24 вересня 2009 р.
Крім етапу «Спортивне орієнтування», кожна з ділянок трекінга і велосипеда, як правило, передбачає необхідність застосування навиків орієнтування на місцевості. Фіксація пересування учасників відбувається на контрольних пунктах (КП), на яких організаторами може бути передбачене подолання певних природних або штучних перешкод,також необхідні навики техніки пішохідного туризму для подолання етапів з мотузками.Плавзасоби для водного етапу забезпечують судді.
5. Вимоги до команд
В перегонах приймають участь команди в складі 2 чоловік в віці не менше 18 років, стан здоров'я яких дозволяє переносити довгі фізичні навантаження.
Для участі в змаганнях кожна команда має мати необхідне спорядження (мінімальний перелік додається) та сплатити організаційний внесок. Розмір організаційного внеску: 30 грн для команд які заявляться і сплатять внесок до 23.09.2009 і 50 грн для команд що заявляться після 23.09.2009.
Надіслана до Оргкомітету заявка є попередньою згодою всіх учасників команди з умовами перегонів. На місці старту кожний учасник змагання передає Оргкомітету розписку про свою згоду з умовами перегонів, а також розписку учасників змагань встановленого зразка, в тому, що вони несуть особисту відповідальність за стан свого здоров'я, адекватність своїх дій впродовж дистанції, і якість використовуваного ними особистого і командного спорядження.
Кожен учасник перегонів несе персональну відповідальність за стан власного здоров’я, відповідність своїх дій ситуації на перегонах, наслідки порушення правил техніки безпеки, а також за якість особистого та командного туристичного та рятувального спорядження.
6. Підведення підсумків і нагородження
Переможцем оголошується команда, яка в повному складі пройде всі КП за найкоротший час. У випадку, якщо жодна команда не зможе пройти всі КП, командою, що зайняла перше місце, оголошується команда, яка пройшла найбільшу кількість КП. У випадку, якщо таких команд кілька, до уваги береться час проходження дистанції та склад команди.
Команди, які зайняли 1-ше, 2-ге та 3-тє місця нагороджуються почесними дипломами та по можливості цінними призами.
7. Попередні заявки команд та координати Оргкомітету
Попередню заявка команди залишати в цій темі на Форумі або відправляти на електронну пошту spasik_sp@mail.ru Також можна зв"язатись з організаторами перегонів за телефонами:
0501304739 - Спасовський Ігор
0503782105 - Оришко Олександр
Дане положення є офіційним запрошенням на змагання.
Умови проходження дистанції
1. У місці збору і базування команди можуть здавати на зберігання суддям речі, непотрібні на дистанції. Речі, що здаються командою, повинні поміщатися в один добре упакований пакет або рюкзак, на якому повинна бути чітко позначена назва команди.
2. Карти, необхідні для проходження дистанції, надаються організаторами.
3. Дистанція розбита на декілька етапів, які долаються командами у вказаними організаторами порядку і напрямі. Підтвердженням проходження командою етапу є контрольні картки з відмітками компостерів КП.
4. Дистанція проходиться в режимі «non-stop», без «відсидок».
5. За винятком спеціальних обумовлених випадків, розривши між учасниками команди не допускається. Будь-який суддя гонки має право зажадати від команди зібратися разом. Якщо на виконання цієї вимоги команда витрачає більше 10 хвилин, вона отримує штраф – 1 година за кожні повні 10 хвилин затримки. Якщо команда не змогла зібратися протягом години, вона дискваліфікується.
6. При зміні способів переміщення (велосипед, пішохідний), команди залишають суддям на зберігання спорядження, непотрібне для чергового етапу. Спорядження, що залишається, обов'язково повинне бути щільно упаковане і підписане.
Велосипеди обов'язково повинні бути скріплені замком.
7. На деяких КП передбачені обов'язкові для виконання технічні етапи, які команди виконують в порядку черговості приходу на КП.
8. Час приходу команди на КП з суддями відсікається після приходу ВСІХ учасників команди і здачі контрольної картки пройденого етапу.
9. Умови подолання технічного етапу і мінімально-необхідні при цьому заходи безпеки задає суддя на КП. Суддя має право зупинити команду, якщо її дії не забезпечують безпеку кожного члена команди, або порушують задані умови проходження.
10. Технічне завдання вважається виконаним після того, як його виконав останній член команди, а надане суддями спорядження повернене.
11. При сході з дистанції команда повинна проінформувати про це суддів, і самостійно дістатися до базового табору.
12. Команда проходить дистанцію в автономному режимі, і сама визначає об'єм бівуачного спорядження, особистих речей і продуктів харчування, необхідних для перебування на дистанції (за винятком обов'язкового спорядження).
13. Необхідність, час, і місце ночівлі на дистанції команда визначає самостійно.
14. При проходженні дистанції забороняється:
псування КП;
використання сторонньої допомоги (окрім покупки продуктів і ремонту велосипедів);
використання спорядження, не узятого з собою на старті (окрім наданого і доставленого суддями).
Команда, відмічена у вищезгаданих діях, дискваліфікується.
Умови проведення змагань і проходження дистанції можуть бути доповнені або уточнені організаторами і оголошені перед стартом команд.
Обов'язкове спорядження:
- Велосипеди для кожного учасника. Велосипеди повинні бути обладнані мигалками червоного кольору ззаду. Обов'язкова наявність хоч би одного велозамка на групу.
- Один налобний ліхтар або велосипедна фара на кожного учасника.
- Захисний шолом на кожного учасника.
- Ремкомплект для велосипедів,насос.
- Компас, блокнот і ручка, скотч.
- Аптечка: нашатир, бинт, зеленка, серцеве, знеболююче.
- Страхувальні системи з вусами самостраховки – мінімум одна на команду. (Все саморобне спорядження повинне пройти суддівський допуск).
- Карабіни 3 шт.
- Пристрій для підйому по мотузку (жюмар, кулачок і т. д.), 2 шт.
- Спусковий пристрій 1 шт.
- Мобільний телефон.
Рекомендоване спорядження:
- Гроші.
- Фляга для води.
- Ніж.
- Захисні рукавиці для тех.етапів.
Додаткова інформація:
1. Маршрут
Траса гонки складається з декількох етапів з різними способами пересування і визначається на місцевості контрольними пунктами (КП), встановленими організаторами.
Команди рухаються по маршруту від КП до КП, проходячи їх послідовно, в заданому напрямі. Вибір шляху між КП – довільний і визначається командами самостійно. На всіх контрольних пунктах (КП) команда повинна з'явитися у повному складі і мати при собі все обов'язкове спорядження.
Пропуск КП вважається сходом з маршруту і приводить до зняття команди з траси гонки (на етапі «Спортивне орієнтування» допускається пропуск 1-го КП з штрафом 2 години).
Пункт зміни дисциплін (ПС) – це КП з суддями, яке завершує ділянку маршруту з одним видом пересування і є стартовим для ділянки з іншим способом пересування.
2. Лінії прихованих КП (ПКП)
Організатори мають право призначити обов'язковий маршрут руху між КП – «ЛІНІЮ», у такому разі він буде відмічений на карті і при необхідності промаркирован на місцевості. Для контролю проходження такої ділянки будуть встановлені ПКП – КП невказані на карті, але поставлені на місцевості. ПКП встановлені безпосередньо в районі їх пролягання. Рух на відстані більше 5 метрів в стороні від лінійного орієнтиру не гарантує знаходження таких пунктів.
На кожній лінії ПКП допускається пропуск 1-го СКП з штрафом 1 години.
3. Фініш
На фініші команда повинна перетнути фінішний лінію у повному складі і надати суддям свої контрольні стрічки з відмітками на КП.
При неможливості прибути на фініш в межах контрольного часу команда повинна повідомити організаторів по мобільному телефону про своє місце перебування. Інакше команда втрачає право на залік результату.
4. Дисципліни
Спортивне орієнтування.
Ділянка долається пішки. Порядок проходження КП (довільний або заданий) буде вказаний на карті. Присутність всіх членів команди на кожному КП обов'язково. Допускається пропуск 1-го КП, з штрафом 2 години. Пропуск більш ніж одного КП спричиняє за собою зняття команди.
Треккинг.
Ділянка долається пішки по заданому маршруту. Присутність всіх членів команди на кожному КП обов'язково.
Рух по велолегенді.
Ділянка долається на велосипедах по схемі проїзду, в якій вказані перехрестя і основні орієнтири, а також відстані між ними. Присутність всіх членів команди на кожному КП обов'язково.
Велосипед.
Ділянка долається на велосипедах. Проходить в основному по дорогах (асфальтовим і грунтовим).Деякі дороги і просіки в лісах можуть бути важкопрохідними на велосипеді. Наявність велосипеда на КП обов'язково. Після завершення велоучастка велосипеди повинні бути запарковани на вказаному суддями майданчику і сполучені велозамком. Їзда на велосипеді без велошлема або каски, а в темний час доби без фари і заднього ліхтаря заборонена. Настійно рекомендуємо дотримуватися правил дорожнього руху під час їзди по дорогах загального користування.
5. Веслування на байдарках або саморобних плавзасобах
Ділянка долається командами по вказаному маршруту на байдарці або саморобному плоті. На етапі можливі додаткові завдання або пошук підводних КП.
6. Технічні етапи з мотузками
Є одним з різновидів спеціальних завдань. Проходження тех-етапів може зажадати від учасників спеціальних знань і навиків.
Орієнтовний перелік технічних елементів, які можуть зустрітися на гонці:
- маятник;
- спуск (дюльфер);
- тролей (горизонтальний – переправа, крутопохила – проходження як вгору, так і вниз);
- скелелазіння (з верхньою страховкою);
- підйом по вертикальних поручнях (без перестьобувань з командною страховкою, з перестьобуваннями за правилами техніки SRT);
- парлельні мотузки;
- інші додаткові етапи;
Перелік може змінюватися. У гонці можуть використовуватися не всі перераховані технічні елементи.
7. Контрольні пункти (КП)
КП розташовані в місцях, що проглядаються, і обладнані, як правило, біло-червоною призмою, паперовою підсипкою і світловідбиваючими смужками. Елементи місцевості, вибрані для КП, – явні, однозначно трактуючі об'єкти.
Для фіксації присутності на КП всієї команди кожен учасник має контрольну стрічку. Вона виготовляється з міцної непромокальної тканини і закріплюється суддями на зап'ясті кожного учасника до старту. Забороняється зривати стрічку з руки впродовж гонки.
Засоби відмітки КП – компостери, якими команди відзначають контрольні стрічки.
Відмітка з кожного КП повинна ставитися у відповідний осередок контрольної стрічки. Компостери заховані, а їх точне місцезнаходження вказане в легенді КП.
За відсутності і компостера і призми засобом контролю відвідин командою КП є елемент "підсипки", який команда пред'являє суддям.
8. Спеціальні завдання
На деяких КП передбачено виконання командами спеціальних завдань. Вони можуть бути двох типів:
Спеціальні завдання на КП без суддів
Суть завдань на таких КП - отримання відмітки компостера. Розташування компостера може зажадати від команди виконання певних технічних дій для того щоб дістатись місця розташування компостера і відмітки ним.
Спеціальні завдання на КП з суддями
Є обладнаними суддями спеціальними етапами (у тому числі і тех-етапи). Команди виконують їх в порядку черговості приходу на КП.
Виконання спеціального завдання команда починає тільки по приходу останнього члена команди, а повернення команди на трасу відбувається після виконання завдання останнім членом команди.Коректування часу на "відсидки" за наявності черги не передбачене.
Умови виконання спеціального завдання і мінімально-необхідні при цьому заходи безпеки задає суддя на КП. Суддя може зупинити команду, якщо її дії не забезпечують безпеку кожного члена команди, або порушують задані умови проходження.
Невиконання спеціального завдання.
При відмові від виконання спеціального завдання або нездатності його виконати, команда отримує штраф і продовжує рух по маршруту. Деякі спеціальні завдання можуть мати контрольний час (КВ) виконання. Перевищення командою КВ для таких завдань розглядатиметься як невиконання спеціального завдання. Для КП без суддів, відсутність відмітки такого КП розглядатиметься як невиконання спеціального завдання за умови підтвердження командою факту присутності на КП (підсипка).